Tervetuloa espanjanvesikoiranarttu Caran blogiin.

tiistai 22. joulukuuta 2009

I like it









Heippa!


Ihan ensin mun täytyy sanoa, että oon äidiltä salaa tietsikalla, ja sitten että katsokaas, miten hieno tyttö musta on tullut! Viikonloppuna oli mökillä näin kiva ilma ja sen uintipaikan päällä pystyi juosta, pissata, kakata ja leikkiä! Vähän tassut lipsui ja kylmettyi mutta ei se mitään jos saa vain jahdata pulkkaa!





Ajattelin tässä vähän kertoa mun kivoista syömisjutuista ja antaa herkullisia vinkkejä muillekin pohjattoman vatsan omaaville koirille...









No, tässä mä poseeraan yhden maistiaisherkun kanssa. Äiskä tilasi tän mulle ihan ilmaiseksi netistä osoitteesta http://www.bf-welldone.com/ . Toimitusaika oli sellaiset puolitoista kuukautta, sikäli mikäli vatsansisäinen kelloni ei valehtele (aika luotettava se on...). Äiti antoi mulle heti sellaisen maistiaisbiitin siitä ja mä sanoin NAM ja tein KAIKKI mun temput!
Äiti sanoi että sitä oli helppo paloitella, ja äiti on aina oikeessa ruokaan liittyvissä asioissa. Tai ei sittenkään, jauhelihaa pitäisi olla 1 ½ lusikallista lisää. Äiti osti tätä mulle jopa lisää 2 pötkylää! Tää maistui ihan härältä...




No, tässä pieni tyylinäyte kulmakunnan muodikkaimmasta koirasta... eli musta.

Iltasella puen päälle huomioliivin, nimiplakaatilla varustetut valjaat ja ihmisten otsalampun eli koiran kaulalampun. Hihnassakin on heijastimia! Mä oon kuullut, että heijastin saa sinut loistamaan, ja pitihän sellainen muotivillitys saada! Mun poikaystävä, eli Rasselikin on kehunut näitä. Tarmo ei sit oo enää mun poikaystävä. Se ei oo enää pyytäny mua treffeille... Huoh.




Nyt mä saan joulukuun herkkuhetken, eli joulukalenterin. Siellä on sisällä koiransuklaata, ja mä saan ihan ite ottaa sen sieltä! Tosin siinä on sellainen muovi välissä, mutta äiti ottaa sen pois, ja avaa luukun koska mä en kuulemma osaa lukea. Tää on aika herkullista. Äiti osti sen Stockmannilta mulle. Mä en kuulemma osaa lopettaa syömistä, vaan yritän syödä sitä tyhjää luukkua, mutta en mä oikeesti oo niin tyhmä...



















Ylihuomenna on muuten jouluaatto! Meitsi on ollu aika kiltisti ja mä saan ihan saletisti iison pinon lahjoja. Olen toivonut koiran älypeliä (hah, helppo nakki), ruokaa ja rakkautta. Toivon, että saisin ne kaikki. Kolminkertaisena, paitsi rakkauden rajattomana. Ja ruoan myös...

Hyvää Joulua kaikki mun koirakaverit!

Cartsa

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana toi Caran ulkoiluasu! :)

-V-

Johanna kirjoitti...

Hauskaa Joulua Caralle ja Evelle! T. Minni & Johanna

Pihla kirjoitti...

I H A N A toi eka kuva!! <3__<3